Hire Us! a virtuális asszisztens szolgáltatás, amit keresel!

Virtuális asszisztens szolgáltatásunkkal levesszük rólad az adminisztrációs terheket - ha engeded!
iroda@bizd-rank.hu vagy +36 70 / 672 0086

Stresszmentes és naprakész adminisztrációt szeretnél?

Ez az álmod velünk könnyedén megvalósulhat! Elérheted, hogy arra tudj koncentrálni, ami a forgalmát generálja a vállalkozásodnak, a háttérmunkát pedig egyszerűen bízd ránk!

Akár egyéni vállalkozóként, akár mikro- vagy kisvállalkozóként dolgozol, az szinte biztos, hogy az adminisztráció napi teherként nehezedik a válladra. Minél nagyobb forgalmat generálsz, annál jelentősebbek az adminisztratív vonzatai is a tevékenységednek. És annál több mindenre kell(ene) odafigyelned neked személy szerint az adminisztrációs feladatokon túl is. És igen, van mód rá, hogy legyen erre kapacitásod!

Ha úgy gondolod, hogy kapacitásbővítésre van szükség a vállalkozásodban, de nem szeretnél alkalmazottat felvenni vagy még úgy gondolod, hogy nem tudsz kiterhelni egy fél- vagy egész állasú asszisztenst, akkor mi vagyunk számodra az ideális megoldás.

A virtuális asszisztencia egy nemzetközileg elismert formája a vállalkozástámogatásnak, ami arról szól, hogy a hozzánk hasonló adminisztrációs feladatokban járatos szakemberek vállalkozói formában segítik olyan vállalkozások adminisztratív munkáját, akik kapacitás vagy szakismeret hiányában csak küszködnek ezeknek a munkáknak az ellátásával. Így a megtámogatott vállalkozásnak naprakész adminisztrációja lesz, felszabadul kapacitása és ami talán még fontosabb, olyan „nem szeretem” munka kerül le a válláról, ami extra súlyként nehezedett rá a kooperáció megkezdése előtt. Az együttműködés vállalkozói formája pedig megadja mindkét vállalkozás számára a rugalmasságot, hogy a kereteket a munkaigény alakulásának függvényében módosítsák. Ha több a munkaigény, kérhető nagyobb támogatás, ha visszaesik a teendők mennyisége, akkor pedig szintén lehetőség van a megállapodás módosítására legrosszabb esetben akár annak megszüntetésére.

Azok a feladatok, amiknek elvégzésével megbízhatsz minket, elég sokrétűek és maximálisan alkalmazkodnak az igényeidhez. Mivel kolléganőimmel együtt hosszú éveken keresztül dolgoztunk alkalmazottként is adminisztrációs területen, annak szinte minden szegmensét ismerjük. Ajánlatadás, ajánlatkérés, beszerzés, üzleti levelezés bonyolítása magyar, német vagy angol nyelven, elszámolás készítés, számla kiállítás, számlák érkeztetése, utalások kezelése, kintlévőség kezelés, könyvelői kapcsolattartás, kontrolling, folyamatoptimalizálás vagy az adminisztrációs rendszerfejlesztés mind olyan terület, ahol sok éves tapasztalatunk van. Lévén egyikünk könyvelő, örömmel átvállaljuk a könyvelési feladatokat is: bevallások, mérlegkészítés, bérszámfejtés.

Van néhány olyan készségünk is, ami nem az adminisztráció területéhez tartozik, de tapasztalataink szerint sok segítséget jelent a vállalkozás számára. Ilyen a konkurencia-kutatás, piackutatás, posztírás közösségi média platformokra, cikkírás honlapra, webshop feltöltés.

Ha a fenti feladatok közül bármelyik esetében a segítségedre lehetünk, írj nekünk! Kérd ajánlatunkat és adjunk együtt új lendületet a vállalkozásodnak! Várjuk jelentkezésedet!